måndag!

oh jag vet att det är as dålig uppdatering här på bloggen, men emelie är ju i norge så hon har väl inte tid att blogga..
påtal om norge så åker jag dit på torsdag och är där tills på söndag :D igår åkte emelie o ja till nyköping med mina föräldrar! vi åkte till massa affärer men det var as tråkigt , men sen åkte vi o fikade oså köpte jag massa godis på ett ställe det fanns 600 olika sorters godis, men emelie blev ju lite sucktad eftersom hon har godislöfte :) och så färgade jag håret igår typ svart/röd hette färgen men det blev mörkbrun typ osen skiftar det lite i rött. har tyvär inte bild :(  men iaf idag ska jag inte göra nånting , typ bara va hemma..


SOFIA

hur många gånger röstade ni på er i min veckans blogg ?



PUBLICERAT: 2011-02-21, 16:02:20 | URL: http://sofiasvernell.blogg.se/
SOFIA

hur många gånger röstade ni på er i min veckans blogg ?



PUBLICERAT: 2011-02-21, 16:02:30 | URL: http://sofiasvernell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: