varför kan jag inte ladda upp bilder :o?

har vart hemma hos emelie nästan hela dagen bettan var också där, vi har gjort två jätte roliga filmer som jag nog inte kommer lägga upp på bloggen haha :D
följde med och kolla när dom dansade vid 4 ? sen åkte vi med emelie´s pappa till stallet red franco vi red för hasse idag :) men nu är jag hemma med trötta ben och ögon . har inte hunnit se på let´s dance men ska gå ner och kolla vem som åker ut iallafall .. puss

det går fortfarande inte att ladda upp bilden det är förmodligen fel på min dator , jag HATAR den !


Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

gick det bra med franco?

sv; hon e min cocosnöt oxå :P



PUBLICERAT: 2011-02-25, 22:27:58 | URL: http://stoet.blogg.se/
Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

sv; det 'är så j*vla läskigt, har inte provat med men malin sandh har gjort det på seven..

haf förresten länkat itll din blogg hos mig :)



kramiz



PUBLICERAT: 2011-02-26, 19:49:33 | URL: http://stoet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: