stan med bella

Träffade bella nere på stan förut vi kollade runt lite och fika på ett litet mysigt Café , fick med mig lite saker hem handlade iallafall upp alla mina pengar så nu får ja vänta ett tag med att shoppa tills jag får min månadspeng !

träffade maria och sofia där nere också (:   nu har vi gäster här men jag orkar inte sitta där nere och lyssna när dom pratar så jag sitter här i mitt mörka rum med mig älskade dator ska snart gå ner och kolla på Melodifestivalen , nån bra som är med idag ? nästa vecka är iallafall Eric Saade med då är jag i norge ..

lite bilder på vad jag köpt , hare gött puss & kram

---------------------------------------------------------------------------




tjockiströja: bikbok 99:-






halsband: UR&PENN 30:-





vanlig grå tröja : monki 80:-


+ ett par örhängen som ser ut dom halsbandet , ett par örhängen som är små svarta taggar & ett par silver färgade nitörhängen :D

tack för dagen Bella <3


Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

hehe, varsegod :)

du köpte mer som du dock inte kan visa på bloggen.. vad konstig din grå tröja ser ut, mot min, men du har den upprullad oxå



PUBLICERAT: 2011-02-13, 16:54:07 | URL: http://stoet.blogg.se/
Emeelie ^^

Hahhah du hade rätt, bella köpte typ exakt samma sak som dig ! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: